Vzhledem k tomu, že v ambulanci t.č. pracuje pouze jediná sestra, jsme nuceni přistoupit k co největšímu zjednodušení objednávání - Vaše objednávání totiž provádí sestra navíc mezi svými povinnostmi při přípravě na vyšetření přicházejících pacientů.
Prosíme, objednávejte se telefonicky (po 8,oo hod. - v ordinačních hodinách). Dobře si poznamenejte termín Vašeho vyšetření. Sestra t.č. nemůže vzhledem k pracovnímu vytížení reagovat na množící se požadavky na dohledání zapomenutého termínu vyšetření.
Dovolujeme si upozornit, že vzhledem k vytíženosti ordinace jsme v případě promeškání termínu Vašeho plánovaného vyšetření schopni Vám náhradní termín stanovit opět až cca za 3 měsíce. Rovněž tak si dovolujeme upozornit pacienty sledované ve čtvrtletních intervalech pro zelený zákal - v případě vynechání vyšetření v plánovaném termínu Vám na požádání zašleme elektronický recept formou SMS - a další termín můžeme vzhledem k objednací době určit opět až dle původních intervalů - tedy opět až za necelé 3 měsíce.
Pro velký zájem o oční vyšetření v současné době nemůžeme přijímat neobjednané neakutní pacienty - docházelo by ke skluzům v čase ošetření objednaných pacientů. (Pokud se náhodou volný termín tentýž den uvolní, sestra Vám jej samozřejmě nabídne.)
Rovněž tak žádáme pacienty po propuštění z nemocnice (popř. po ambulantním ošetření v jiném zařízení), kterým bylo při propuštění doporučeno "hlásit se na ambulanci za x-dní" - ihned po propuštění se k vyšetření předem telefonicky nahlaste.
Pacienty, kteří obdrží domů z nemocnice termín k ambulantní operaci, rovněž žádáme - aby nám termín operace též co nejdříve předem nahlásili - a objednali se ke kontrole (nemocnice nám termín Vaší operace duplicitně nesděluje !).
Děkujeme za pochopení